vineri, 2 august 2013

Care e problema cu pantalonii mulati?!

De când am început sa cunosc mai bine lumea ciclismului și în general lumea sportului, am înțeles ca un echipament adecvat îți este de folos atât pentru performanță, cât și pentru încrederea și sentimentul de profesionalism pe care ți-l dă.
Așa că mi-am achiziționat mai întâi o pereche pe pantaloni de înot pe care i-am folosit și la câteva ture pe bicicleta, iar mai apoi o pereche de pantaloni de ciclism, mulați, cu bazon cu tot ce trebuie. Mă simt extraordinare de bine și de comod în ambele pereche și fix faptul că sunt strâmți îi face să fie ca un al doilea strat de piele. Sunt geniali! Majoritatea persoanelor cu care merg în ture au echipament complet și li se pare perfect normal să fiu îmbrăcat în niște pantaloni mulați.
Partea deranjantă vine atunci când ajung prin oraș și persoane mai apropiate de mine sunt de-a dreptul șocate sau cocoșate de râs.
Chiar nu înțeleg care e problema atât timp cât eu îi port numai pe bicicletă, împreună cu cască, mănuși și tot echipamentul, ce e în neregulă cu ei?
Off-topic: De ce mi-a intrat melodia asta în cap?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu