vineri, 23 august 2013

Dacă nu ai un model în viață

Mereu eram destul de contrariat când ,cel mai adesea în interviuri(tv, reviste ș.a.)erau întrebați diverși indivizi și individe ce model au în viață. Și fiecare avea un răspuns clar, bine stabilit și argumentat. Iar eu eram la început îngrijorat că eu nu am așa ceva, apoi deranjat de faptul că cineva poate să trăiască în asemenea mod încât să inspire și pe alții să fie ca el. Asta a fost gândirea mea până acum 6 luni când l-am găsit pe youtube pe omul ăsta.

 El este Casey Neistat și este un realizator de filme din NYC. Realizează filmulețe pentru Youtube și reclame pentru diferite branduri. Modul în care le realizează este incredibil și tot odată și unic și face niște filmulețe extraordinare din cele mai banale și simple idei. Eu l-am cunoscut prin intermediul acestui clip și din primul moment m-a uimit. Apoi am văzut toate video-urile de pe Youtube de vreo 2-3 ori, am căutat toate informațiile posibile despre el și apoi m-am mai uitat odată la câteva filmulețe.
De ce mi se pare uimitor tipul astă? 
1.Pentru că face reclame și filmulețe AWESOME. De mic m-au fermecat reclame și apoi când am mai crescut clip-urile bine realizate și omul ăsta trăiește(chiar foarte bine) din exact meseria ce mi se pare mie ideală.
2. Pentru că cei de la Mercedes-Benz i-au dat bani și primul CLA din U.S.A. doar ca să facă reclamă la ea(mașina).
3. Pentru că are o iubită, Candice, din Africa de Sud care arată senzațional și pentru care a mers 24 de ore numai ca să îi facă o vizită surpriză.
4. Pentru că este foarte sportiv și câștigă triatloane(adică înoată repede, merge pe bicicletă repede și aleargă repede...aaa și pe distanțe lungi).
5. Pentru că postează fotografii senzaționale pe Instagram.
6. Pentru că are un studio senzațional organizat și pe care îl prezintă pentru gizmodo( partea 1 , partea 2, partea 3)
7. Pentru că a cheltuit toți banii primiți de la Nike pentru o reclamă, călătorind prin mai multe țări, distrându-se și filmându-se, creând o reclamă super .
8. Pentru că e nonconformist și le încearcă pe toate.
9. Pentru că zboară cu avionul și călătorește mult. Atât de mult încât zboară numai la business class, numai cu American Airlines și este client premium. --> ✈✈✈✈✈
10. Pentru că dacă îi trebuie ceva, o piesă de recuzită sau un obiect îl creează și pentru că își personalizează orice obiect important pe care îl are(și are o grămadă de chestii super).

Casey Neistat este un tip care face reclame și clipuri super, care călătorește mult, care face mult sport și care își trăiește viața din plin. Pe mine m-a dat pe spate și sunt fanul lui pe viață(sper să nu pățească ceva). Dacă nu ai un model în viață, încă, eu zic că acest Casey Neistat este unul al naibii de bun.

P.S.: Dacă te-am convins și vrei să vezi ce face omul ăsta ar trebui să îl urmărești exact cum spune el pe site-ul său:
My Instagram is better than my Twitter which is better than my Facebook page but YouTube will always be numero uno.
                                                        ☞song ☜   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu