miercuri, 12 februarie 2014

Cât de fericit ești?

Chiar dacă românii se clasează pe locul 90 în topul fericirii, tu cât de fericit ești? Te simți fericit? Cât de des zâmbești cu adevărat? Cât de mult îi faci  pe ceilalți fericiți? Ei bine se pare că Pharell e foarte fericit. Atât de fericit încât a făcut o melodie despre asta. Și a mai făcut și un videoclip oficial:

Plus alte 24 pentru toate orele zilei. Pur și simplu el s-a filmat împreună cu alte o grămadă de persoane timp de 24 de ore, toată lumea dansând și arătând cât sunt de fericiți. Apoi totul a fost împărțit în 24 de videoclipuri în următoarea ordine:



12AM  1AM  2AM  3AM  4AM  5AM  6AM  7AM  8AM  9AM  10AM  11AM  12PM  1PM, 2PM  3PM  4PM  5PM  6PM  7PM  8PM  9PM  10PM  11PM



Iar cum era normal, video-uri făcute de la fani au apărut de peste tot din lume. Și, se pare că, românii nu sunt chiar atât de triști fiindcă din București deja avem 2 videoclipuri super tari. Unul e acesta și altul e acesta
Mie unul melodia asta chiar îmi dă o stare de bună dispoziție și dacă și tu ești la fel de fericit poate ai vrea să mergi la un eveniment tot despre fericire, și anume The Color Run.

Mă găsiți pe:
Facebook
Instagram
Youtube



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu