marți, 14 ianuarie 2014

Mai nou despre mine

De când am început blogul ăsta s-au mai schimbat 2-3 chestii în viața mea pe care vreau să le menționez. Păi în primul rând am cam devenit major și în primăvară pot să votez(încă mă mir), de asemenea pot să conduc, dar școala voi face prin vară. Nu prea mă atrage condusul și în plus am frumusețea asta -> (bicicleta) pe care am primit-o cadou și cu care abia aștept să mai ies( doar să am timp...).

 Cred că un lucru mult mai important este faptul că m-am hotărât ce vreau să fac în continuare în viață și anume reclame. Vreau ca facultatea să o fac în Marea Britanie(dacă reușesc) pe specializarea Advertising și Marketing...ceva de genul. Recent mă pasionează AfterEffects(efecte speciale) și Premiere Pro(editare video). Am făcut vreo 3-4 filmulețe cu Premiere, iar cu AE urmează cât de curând.

În rest sunt destul de ocupat, pentru că am destule teme și eu am un talent nativ în a pierde timpul. De asemenea alegerea profilului de Științele Naturii a fost clar o decizie cam proastă, având în vedere lenea mea și înclinarea mea spre latura umanistă. Acum ce îmi doresc pe lângă fericire, sănătate și alte clasice...

1. Să trec cu bine anii de liceu(mai ales chimie și biologie).
2. Să iau un examen de limbă (inițial Cambridge, dacă mi se va cere IELTS, il voi da pe acela)
3. Să fiu admis
4. Să fiu admis la o facultate cât mai bună
5. Să realizez cât mai multe pe domeniul AE(efecte speciale) și PP(editare video)
6. Să am o condiție fizică cât mai bună
7. Să citesc mai mult(cărți în special)

Până la alte articole mă puteți găsi pe:
Facebook
Instagram
Youtube -->MELODIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu